poniedziałek, 30 maja 2016

Postanowione ;)


Wpadłam na pomysł! Wpadłam na pomysł a moja skromność nie zabrania mi uznać, że jest on wspaniały ;) Otóż, od lat zbieram przeróżne gazetki i książki z przepisami i od lat, niemal bezczynnie zalegają one moją pułkę. Kupuję bo fajne przepisy lub dostaję w prezencie, ale prawie żaden nie został przeze mnie użyty. KONIEC - postanowiłam. Jeżeli je mam, to wielki czas zacząć sprowadzać je do formy jadalnej :)

Co postanowione, wkrótce będzie zrobione! Koniec, kropka.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że to nie puste obietnice! W ramach sprawdzenia proszę publikować zdjęcia tych przepysznych dań - i nie ma zmiłuj! :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, nie... Jak się powiedziało A to się zrobi od A do Z i nie ma zmiłuj :D A zdjęcia jak zawsze ;)

      Usuń